کاهش وزن با موز و نارگیل

کاهش وزن با موز و نارگیل
کاهش وزن با موز و نارگیل
کاهش وزن با موز و نارگیل

کاهش وزن با موز و نارگیل

به نقل از مجله رژیم لاغری تپلها

زمانی که بحث کاهش وزن پیش می‎آید، چیزی که شما می‎خورید و کاری که انجام نمی‎دهید به یک میزان مهم هستند. و خوردن میوه‎ها می‎تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. میوه‎ها از نظر کالری کم کالری بوده و پر از مواد مغذی می‎باشند، همچنین باعث می‎شود شکم شما برای مدت زمان زیادی پر باشد. چه به عنوان صبحانه باشد، چه ناهار و شام، یا هر زمانی بین وعده‎های غذایی، شما می‎توانید از میوه‎های خوشمزه هر زمان و هرجا استفاده کنید و لذت ببرید. چربی شکمی از جمله چربی هایی است که دیر تر از نقاط دیگر آب می شود. آیا می دانید با این میوه ها می توانید شکم تان را آب کنید؟

نارگیل

یک ماده‎ مغذی شیرین و شکم پر کن که برای پر کردن بین وعده‎‎های غذایی عالی است. نارگیل کمک می‎کند که احساس پر و سیر بودن داشته باشید، بنابراین باعث می‎شود کالری کمتری مصرف کنید. نارگیل پر از تری گلیسیرید‎های زنجیره متوسط است و سرعت متابولیسم را (تا ۳۰ درصد) افزایش می‎دهد.

چگونه روغن نارگیل می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد ؟
غذاهای مختلف و درشت مغذی ها از طریق مسیرهای متابولیکی مختلف جذب بدن میشوند ، بنابراین توجه صرف به کالری روشی نادرستی است زیرا ممکن است کالری یک ماده غذایی کم باشد اما همان ماده غذایی در روند کاهش وزن شما و سلامتتان اخلال ایجاد کند. انواع مختلف غذاهایی که می خوریم می تواند تاثیر زیادی بر هورمون و سلامت متابولیک ما داشته باشد . برخی مسیرهای متابولیکی کارآمد تر از دیگران هستند و برخی از غذاها نیاز به انرژی بیشتری برای هضم و سوخت و ساز دارند. یکی از ویژگیهای مهم روغن نارگیل نسبت به دیگر روغن ها افزایش مصرف انرژی بدن (چربی سوزی) است . بنابراین، یک کالری از روغن نارگیل با یک کالری روغن گیاهی در مقایسه با چربی سوزی و تولید انرژی برابر نیست .

موز

برای اینکه زودتر لاغر شوید و وزنتان کاهش پیدا کند پیشنهاد ما به گفته پژوهشگران رژیم موز است اکنون ببینیم این رژیم چه نوع رژیمی است و چه باید خورده شود و از چه مواد غذایی باید دوری کنند

کسانی که می‌خواهند لاغر شوند هر رژیم و هر برنامه غذایی کاهش وزن برایشان جالب است. حتی شاید چندین نمونه از آنها را امتحان کرده باشند. چیزی درباره رژیم موز شنیده‌اید؟ در شرق دور رژیم موز از زمان‌های قدیم برای لاغری سریع انجام می‌شد و همچنان هم رژیم موز برای شرقی‌ها(چین، ژاپن، آسیای شرقی) رژیم پرطرفداری است.  در واقع معروف است به رژیم لاغری ژاپنی ها. این رژیم بسیار ساده و عملی است و     اگر فرصت کافی ندارید و می خواهید در مدت زمان کم لاغر شوید آن را امتحان کنید.

رژیم غذایی موز، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته کننده و بی مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و به کمک آن می توانید تنها در عرض سه تا چهار روز سه تا چهار کیلو لاغر شوید.

به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر بگذارید. این رژیم ساده به شما کمک می کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن تان خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *