چربی سوزهای سبز

چربی سوزهای سبز
چربی سوزهای سبز
چربی سوزهای سبز

چربی سوزهای سبز

به نقل از مجله رژیم لاغری تپلها

 

اگر قصد لاغری با آب سبزیجات و آبمیوه ها را دارید باید فرصت مناسبی انتخاب کنید. باید آمادگی یک برنامه منظم را داشته باشید. یک تاریخ مناسب را مشخص کرده و شروع کنید. در این مدت تا جایی که می شود از استرس دوری کنید. اگر استرس و فشار کاری تان زیاد است می توانید چند روز مرخصی بگیرید. همچنین باید مدت زمانی که می خواهید صرف یک دوره لاغری با معجون های لاغری بکنید را نیز در نظر داشته باشید. این مدت معمولاً به میزان وزنی که قصد دارید کم کنید، اراده، عادت ها و ترس های شما بستگی دارد.

اسموتی اسفناج و کیوی، نوشیدنی چربی سوز و خوشمزه‌ای است که اگر در وعده صبحانه میل کنید تاثیر به سزایی در تناسب اندام و لاغری خواهد داشت.

مواد لازم برای تهیه اسموتی چربی سوز اسفناج و کیوی
برگ اسفناج ۳ پیمانه
کیوی (پوست کنده و خردشده) ۲ عدد
شکر ۱۰۰ گرم
آبلیمو ۳ قاشق سوپ خوری
یخ خرد شده ۱۰۰ گرم

ابتدا کیوی و اسفناج را به همراه آبلیمو و شکر داخل مخلوط کن بریزید و آن ها را با هم ترکیب کنید. در دستگاه را ببندید و مواد را تا حدی که نرم و یک دست شوند با هم مخلوط کنید. سپس در مخلوط کن را باز کنید و قطعات یخ را به آن بیفزایید و مجددا مخلوط کن را روشن کنید؛ تا جایی که یخ ها خرد شوند .
اسموتی کیوی و اسفناج را داخل سه لیوان بریزید و برای تزیین آن ها از توت فرنگی یا هر میوه دلخواه دیگری استفاده کنید .

سایر نکات
بهتر است برای اسموتی یا نوشیدنی هایی که با اسفناج آماده می شوند، از برگ های ظریف و جوان و تازه اسفناج استفاده کنید. کیوی هم خیلی رسیده نباشد بهتر است .
اگر می خواهید نوشیدنی تان رژیمی تر باشد، می توانید شکر را حذف کنید یا عسل را جایگزین کنید .

بر حسب وزن و تعداد روزهایی که قصد کرده اید این رژیم را رعایت کنید معمولاً می شود بین ۲ تا ۱۰ کیلوگرم وزن کم کرد. دو کیلو برای افرادی است که شاخص توده بدنی پایینی دارند و ۱۰ کیلو نیز برای آن هایی است که چاق ترند و شاخص توده بدنی شان بالاست. در طول این دوره یاد می گیرید که عادت های غذایی جدیدی کسب کنید که سالم تر می باشند. اگر مراقب باشید، بعد از این دوره هم تغذیه سالمتان را دنبال خواهید کرد و پرخوری را کنار خواهید گذاشت به خاطر اینکه حداقل یک هفته تمرین داشته اید. بهتر است همچنان به مصرف میوه و سبزیجات زیاد ادامه دهید و تغذیه سالمی را دنبال کنید در این صورت مطمئن باشید که دوباره چاق نمی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *